Şarkı sözleri


Yeni Şarkı Sözlerinden Haberdar Olmak İçin Uygulamamızı Ücretsiz İndirin!


Oy ver

Türkçe pop müzik alanının yükselen ve en çok sevilen isimlerinden bir tanesi olan Simge Öpücem şarkı sözleri ile yeniden doğmuş gibi bugün şarkı yaptı. Birkaç ay önce olduğu gibi bu parçasında da güzelliği ön planda. Simge hayranlarına özel olarak yaptığı ve patlaması beklenen Öpücem isimli müzik ile süper bir geliş sergiledi.

Simge – Öpücem Şarkı Sözleri! 

Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Demek ki bir bildiğim var sen beni takip et
Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet
Neye benziyor istediğin hayat bir tarif et
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Ekleyen

Admin

Paylaş

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.