Şarkı sözleri


Yeni Şarkı Sözlerinden Haberdar Olmak İçin Uygulamamızı Ücretsiz İndirin!


Rise‘ın milyonlar dinlenen şarkısı ve şarkı sözleri sizler için sitemizde paylaşıyoruz. Rise  ysarkisozleri’nde… Ayrıca Derenin Dibinden  şarkısının video klibini de dinleyebilirsiniz.

Rise – Derenin Dibinden

Gökyüzünde süzülüp bulutlara makas atıyorum
Şehrime tepeden bakıyorum, yaklaşıp sarıp sarmalıyorum
(ah) izleyip kalıyorsu’nuz tozu dumana katıyorum
Bigi yaşasaydı derdi rise bu işi harbiden yapıyorsun

Ey yerini bi bil piyasan bana domalabilir
Çünkü hiçbiri benim kadar derinden istemiyor buna eminim
Şu ses sistemine bi bak dinleyen kulaktan boşalıcak
Flowum beatin eline pitbull koca kıçınızdan et alıcak (yeah)

Peşimde sıkıntılar var ama aklımda bir gram vazgeçmek yok
Saçımı başımı yoluyorum hırsımdan derdimi kimseler anlamıyor
Yemin var anneme başarıp dönücem mahalleye,
Yani derenin en dibindeeeeeeeen gökyüzünün üstüne

Risk almadan olmaz, koşarım hedefe kararlıyım
Kaybetcek bişeyim yok bu yüzden olayı kazanırım
Karşımda ölüm tribine gir, kalbine dinamit etkisiyim
Farklı bi psikoloji uygularım, ruhun, bedeni terk edebilir.

NAKARAT X2

-DERENİN DİBİNDEN GÖKYÜZÜNE ÇIKMAK İSTİYOM ÖLÜMÜNE
-DERENİN DİBİNDEN HAYALİME KAVUŞMAK İSTİYOM ÖLÜMÜNE
-DERENİN DİBİNDEN GÖYÜZÜNE, DERENİN DİBİNDEN HAYALİME
-DERENİN DİBİNDEN GÖKYÜZÜNE (ey) ÖLÜMÜNE…

Şeytan oturup masama kalkmaz o da bana gizli yoldan hasta
Karşı koyamaz asla emniyet kemeri takıp yaslan
Kafa içi dolu adım adım yolun sonu, çünkü taramalı dilim sana ecel oluyodu
Biri durduk yere bana uyuz olabiliyorsa eğer Sevgilisi göt üstüne oturamıyodur

(ahah) Demleniyoruz, gözler kısık ve eğleniyoruz
Fazlasıyla bunu abartıyorum o bütün sınırlarını siktir ediyorum
Rise kapşonu kafaya çeker beyaz çorapla caddelerden
Geçerim sürtükler beni süzer ve bu çocuk rapçi ben tanıyorum der

Mahallem akreplerle sarılı, kapılar koç başıyla çalınır
Vermez kimse kimseyi ele verenin üstüne toprak atın
Beterin beteri gibi işiniz şaşıyo feleği sebebi dilim
O kadar seri akıyo ki kanım her an her suça karışabilirim

Mücadelem asla bitmez, balya balya para beni bekler
Kaderimi kabul etmem, hayalim herşeyim terkedemem
Bu bataklıktan kurtulmanın bi yolu var onun ensesindeyim
Yakında yıldızlara rotasyon olucam bi kenara not edin

NAKARAT X2

-DERENİN DİBİNDEN GÖKYÜZÜNE ÇIKMAK İSTİYOM ÖLÜMÜNE
-DERENİN DİBİNDEN HAYALİME KAVUŞMAK İSTİYOM ÖLÜMÜNE
-DERENİN DİBİNDEN GÖYÜZÜNE, DERENİN DİBİNDEN HAYALİME
-DERENİN DİBİNDEN GÖKYÜZÜNE (ey) ÖLÜMÜNE…

Ekleyen

dxdiag

Paylaş

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.